نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

هم اکنون اپلیکیشن‌های اندروید یا برنامه‌های اندرویدی متعددی در گوگل پلی استور (Google Play Store) وجود دارند که قادر به دانلود و نصب آن‌ها هستید.
سیستم عامل اندروید پیشرفت چشمگیری داشته و اپلیکیشن‌هایی که برای آن توسعه داده شده و می‌شوند به مراتب زیاد هستند. هم اکنون از سری به گوگل پلی استور یا بازار بزنید، متوجه سیر عظیم و متنوع اپلیکیشن‌هایی که برای اندروید ارائه شده‌اند می‌شوید. اما در بین تمام برنامه های اندرویدی موجود یک دسته از این برنامه‌ها نسبت به سایر دسته بندی‌ها محبوبیت بیشتری دارند. این دسته مربوط به برنامه‌هایی می‌شود که عملکردی کاربردی دارند و اصطلاحا به آن‌ها Utility Apps گفته می‌شود.

برنامه های کاربردی یا همان Utility Apps اپلیکیشن‌هایی هستند که با نصب در دستگاه‌های اندرویدی قابلیت‌های خاصی را به آن اضافه می‌کنند. عموما قابلیت‌ها و ویژگی‌ها یا سرویس‌هایی که توسط این دسته از اپلیکیشن‌ها ارائه می‌شود بسیار کارآمد بوده و بخشی از نیازهای کاربر را برطرف می‌کنند. البته باید اشاره کنیم که تنوع برنامه های اندرویدی کاربردی یا همان Utility Apps هم به مراتب زیاد است. حال سوال اصلی اینجاست که کدامیک از این اپلیکیشن‌ها می‌توانند کارآمدترین یا کاربردی ترین برنامه های اندرویدی موجود باشند؟

فروشگاه نرم افزار گوگل پلی در سال 2008 تحت عنوان اندروید مارکت شروع به کار کرد. در میان انبوهی از اپلیکیشن‌های موجود قطعا برای یک کار خاص تعداد اپلیکیشن‌های مشابه زیادی برای انتخاب کردن وجود دارند. به طور مثال اگر بخواهید فایل‌های درون گوشی خود را مدیریت کنید نرم افزارهایی چون Bluetooth File و نرم افزار اصلی هر سیستم عامل برای این کار به شما کمک می‌کنند. در این مقاله قصد داریم برنامه های خاص اندروید را برای چند مورد از پرکاربردترین استفاده‌ها معرفی کنیم. این نرم افزارها در نوع خود منحصر بفرد نیستند اما هر کدام یک ویژگی خاص دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز می‌سازد. برای دانلود برنامه های اندرویدی بیشتر سایت موبو مود را دنبال نمایید...

 



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()